Онлайн-допомога
Вхід Реєстрація
УКР РУС

Часті запитання

______________________

Особистий кабінет

Пароль повинен містити не менше 8 знаків: літери (обов'язкова наявність великої літери), цифри і спец.символ (!"#$%&'()*+,-./:;<=>?@[\]^_`{|}~).

Наприклад, Tatata12##

Така структура паролю забезпечить максимальний захіст від взлому паролю до Вашого Особистого кабінету.

Якщо ви забули пароль або логін, його можна відновити через процедуру відновлення паролю  або логіну, обравши відповідну функцію при вході в «Особистий кабінет».

Якщо Ви забули свій пароль, Вам необхідно скористатися процедурою відновлення паролю:

  • на головній сторінці сайту натисніть "Вхід"

  • у відкритому віконці в правому нижньому куті натисніть "Забули пароль?"

  • введіть свій имейл

  • надалі виконуйте інструкції, які Ви отримаєте

 

Якщо Ви забули логін, Ви можете скористатися процедурою відновлення логіну:

  • на головній сторінці сайту натисніть "Вхід"

  • у відкритому віконці в правому нижньому куті натисніть "Забули логін?"

  • введіть свій номер мобільного телефону

  • отриманий СМС-код введіть в поле на екрані

  • отримайте Ваш логін

Персональні дані, на основі яких була здійснена перевірка клієнта можливо видалити з сайту. Для цього надішліть на support@loansinfo.com.ua ПІБ, ідентифікаційний код та дату народження разом з вимогою видалити дані з сайту.   

Якщо змінилися Ваші персональні дані, ми наполегливо рекомендуємо своєчасно оновити інформацію. Це позбавить вас від проблем під час оформлення наступної позики або складнощів із поточною позикою.

Для оновлення персональних даних потрібно зайти до «Особистого кабінету» у розділ "Анкета". Вибрати в Анкеті дані, які треба оновити, й натиснути на кнопку “Змінити персональні дані”.

Зміна персональних даних тимчасово недоступна, якщо позичальник має непогашену позику. Після повного погашення позики позичальник може змінити персональні дані в Анкеті, яки будуть використовуватись системою для наступних позик.

Хто може отримати позику

Позичальником, який може отримати позику в системі Loany, є громадянин України віком від 18 року до 65 років, який має Ідентифікаційний код, постійну адресу реєстрації на території України, номер мобільного телефону, електронну пошту та платіжну картку Visa або MasterCard.

Наявність непогашених позик, отриманих від інших позикодавців, не позбавляє можливості отримати позику в системі Loany.

Якщо сума платоспроможності позичальника, яка розраховується системою Loany відповідно до внутрішнього механізму скорингу, вказує на фінансову можливість позичальника обслуговувати нову позику, ми видаємо її незалежно від наявності позик від інших позикодавців.

Система Loany не видає нову позику, якщо позичальник має непогашену позику, отриману в системі Loany.

Тількі після погашення попередньої позики позичальник може подати заяву на отримання нової позики.

Більше того, ми не рекомендуємо отримувати нову позику для погашення попередньої. Оскількі це не тільки не поліпшує фінансового становища позичальника, але й збільшує боргове навантаження на позичальника й погіршує його кредитну історію.

Якщо в позичальника виникли труднощі з погашенням попередньої позики, він має можливість скористатися послугою пролонгації позики на новий термін. Послуга доступна в Особистому кабінеті на сторінці «Поточна позика» на сайті системи Loany.

Необхідно зареєструватись на сайті системи Loany та заповнити Анкету Клієнта (якщо це перша позика в системі Loany). Протягом кількох хвилин система прийме рішення, яке позичальник може дочекатися на сайті ситеми Loany або ж отримати СМС-повідомлення та повідомлення на електронну адресу.

Якщо позичальник вже був попередньо зареєстрований в системі Loany, для отримання позики йому необхідне лише подати заяву на позику в Особистому кабінеті на сторінці «Кабінет».

Оскількі система Loany - це на 100% онлайн-сервіс, послуга отримання позики доступна в будь-якому населеному пункті на территорії України, де є інтернет (крім Автономній республіці Крим та населених пунктів, розташованих в зоні АТО).

Оформлення заявки на позику

Якщо протягом 2-3 хвилин не прийшло SMS-повідомлення, необхідно скористатися опцією “Отримати новий код” у заявці на позику або в анкеті клієнта. Усе залежить від того, де саме система Loany просить у Позичальника підтвердження SMS-коду.

Також рекомендуємо перевірити баланс коштів на номері мобільного телефону.

Перш за все перевірте папку «Спам» в електронній пошті.

Також перевірте правільність електронної адреси, вказаної в вашій реєстраціній Анкеті. Це можна зробити в Особистому кабінеті на сайті Loany в розділі «Анкета».

 

Внаслідок процесу перейменувань населених пунктів та вулиць, можливо, що Ваш населений пункт та вулиця були перейменовані. Використовуйте нову назву населеного пункту та вулиці.

Система автоматично заповнуює поштовий індекс в Анкеті реєстрації після заповнення області, населеного пункту та назви вулиці.

Якщо ви вказали в Анкеті неправильні реквізити платіжної картки, ми не зможемо перевірити вашу картку й затвердити вашу заявку на позику. Поверніться до Анкети та виправте інформацію.

Для цього Вам необхідно зайти в Особистий кабінет в розділ «Картки» та скористатися функцією «Додати картку», додавши правильні реквізити Вашої платіжної картки.

Видалити помилкові реквізити Вашої платіжної картки Ви можете за допомогою функції «Відключити» в Особистому кабінеті в розділі «Картки».

Рішення щодо вашої заявки на позику приймається протягом кількох хвилин після заповнення Анкети. Якщо є бажання, Ви можете дочекатися рішення на сайті системи. 

Але у будь якому разі Ви отримаєте рішення в SMS-повідомленні на мобільний номер, вказаний в Анкеті, та на Вашу електронну адресу.

У виключних випадках (не вдалось зв’язатись з Бюро кредитних історій або потребується додаткова перевірка даних, вказаних в Анкеті) час прийняття рішення може бути довшим за стандартний термін у кілька хвилин. В даному випадку Ви будете проінформовані про більш довший час прийняття рішення по Ваший заявці та у любому випадку обов’язково отримаєте рішення за допомогою SMS-повідомлення на мобільний номер телефону та повідомлення на Вашу електронну адресу.

Про статус заявки на позику можна також дізнатися в «Особистому кабінеті» на сайті Loany.

Ви можете скасувати заявку на позику навіть після отримання від системи Loany підтвердження умов позики. В «Особистому кабінеті» в формі заявки необхідно натиснути на кнопку “Відмовитися”, і заявку на позику буде скасовано системою.

Навіть після підписання Договору позики до моменту перерахування коштів на Вашу платіжну картку Ви також можете відмовитись від позики, натиснув на кнопку "Відмовитися" в заявці на позику.

Якщо система вже перерахувала гроші на вашу платіжну картку, відмовитися від позики неможливо.

У цьому разі ми радимо яко мога швидше достроково погасити позику будь-яким зручним способом оплати.

Суму дострокового погашення позики можна дізнатися в «Особистому кабінеті» на сторінці “Поточна позика”.

Якщо ви звертаєтеся до Loany у перший раз, процесс отримання позики займе трохи більше часу, оскільки Вам знадобиться заповнити реєстраційну Анкету. Заповнення Анкети в середньому займає близько 10-15 хвилин, іще до 5-15 хвилин потрібно на перевірку кредитної історії позичальника за даними Бюро кредитних історій.

Якщо система приймає позитивне рішення, кошти перераховуються на картку позичальника миттєво.

Таким чином отримання позики у перший раз займає в середньому 15-30 хвилин.

Оформлення наступної позики займатиме до 2-х хвилин: до 1 хвилини на заповнення заявки на позику, до 1 хвилини на перевірку даних, миттєве перерахування коштів на платіжну картку.

Отримання позики

Сума позики перераховується виключно на вашу платіжну картку, реквізити якої ви вказуєте в заявці на позику.

Платіжна картка повинна бути емітована системами Visa або MasterCard. Строк дії платіжної картки має перевищувати кінцевий термін погашення позики.

Ви можете зареєструвати в системі декілька Ваших платіжних карток та обирати ту чи іншу картку для отримання той чи іншої позики. Єдине, що Ви маєте пом’ятати – платіжна картка має бути емітована на Ваше ім'я та строк дії платіжної картки має перевищувати кінцевий термін погашення позики.

Сума позики залежить від типу позики:

  • для типу "Міттєва позика" мінімальна сума позики дорівнює 1000 грн., максимальна - 6000 грн. 

  • для типу "Розумна позика" мінімальна сума 6000 грн., максимальна - 25000 грн.

Але конкретна сума позики, яку позичальник може отримати, буде залежати від його кредитного рейтингу та платоспроможності, які будуть оцінені автоматично нашою скорінговою системою.

Але це ще не все. Ми цінуємо довгострокові стосунки з нашими клієнтами. Тому ми намагаємось заохочувати наших клієнтів постійно користуватися нашими послугами. Тому кожний раз після своєчасного без прострочення погашення позики кредитний ліміт для наступної позики буде підвищений на 500 грн. для Миттєва позика і на 1000 грн. для Розумна позика.

Приймить до уваги, що кредитний ліміт не збільшується у наступних випадках:

  • при погашенні позики, яка була пролонгована

  • при достроковому погашенні позики у строк меньший за мінімальний термін позики, який встановлений системою для відповідного типу позики:

    • 15 днів для «Міттєва позика»

    • 60 днів для «Розумна позика»

Термін, на який можливо отримати позику, залежить від типу позики:

  • для типу позики "Міттєва позика" від 1 до 30 днів

  • для типу позики "Розумна позика" від 1 до 12 місяців

Розмір процентів за користування позикою встановлюється системою індивідуально для кожного Позичальника та залежить від кредитного балу та якості кредитної історії Позичальника. 

Для Позичальників з найгіршим рівнем кредитного рейтингу процентна ставка по позиці буде найвища та навпаки для Позичальників з найкращим рівнем кредитного рейтингу процента ставка по позиці буде найменша:

  • для типу "Міттєва позика" процентна ставка варіюється від 219% річних для найвищого рівня кредитного рейтингу до 328% річних для найгіршого рівня кредитного рейтингу 

  • для типу "Розумна позика" процентна ставка варіюється від 112% річних для найвищого рівня кредитного рейтингу до 185% річних для найгіршого рівня кредитного рейтингу 

Погашення позики

Погасити позику можна одним із наступних способів:

  • платіжною карткою Visa або MasterCard в «Особистому кабінеті»

  • перерахуванням із Вашого банківського рахунку за допомогою інтернет-банкінгу
  • готівкою через платіжні термінали City24 або Приватбанка

  • готівкою через відділення банку (радимо користатися нашим списком банків-партнерів)

  • за допомогою накопичених бонусів, які зберігаються в вашому Особистому кабінеті

  • через Приват24 для фізосіб

Детальнішу інформацію про способи оплати ви можете знайти на головній сторінці сайту в Меню в розділі “Як погасити позику”.

Погасити позику достроково можна в будь-який момент. У разі часткового дострокового погашення позики проценти у подальшому будуть нараховуватися тільки на суму непогашеного залишку по основній сумі позики.

У разі повного дострокового погашення позики нарахування процентів за користування позикою припиняється на дату повного дострокового погашення позики.

Повну поточну суму дострокового погашення позики можна бачити в Особистому кабінеті на сторінці поточної позики.

Відстрочити погашення позики на новий термін позичальник може в Особистому кабінеті, скориставшись опцією «Відстрочити», та обравши термін, на який позичальник бажає відстрочити погашення позики. 

Більш детальніше з процедурою пролонгації позики можно ознайомитися на Головній сторінці сайту в Меню в розділу «Відстрочка оплати».

Функція відстрочки оплати по позиці не доступна позичальнику, якщо він має прострочену заборгованість по позиці.

Також функція відстрочки оплати по позиці стає недоступної позичальнику після настання дати чергового платежу по позиці.

Крім того, для позики типу “Розумна позика” відстрочка оплати можлива не раніше оплати 6-ти черговіх щомісячних платежів з початку дії позики.

Максимальна кількість пролонгацій для однієї і тієї ж позики – 10 (десять). Тому Позичальнику буде відмовлено у пролонгації позики, якщо позика до того вже була пролонгована 10 (десять) разів.

Пролонгувати позику типу “Миттєва позика” можна максимум на 30 днів.  

Для позики типу “Розумна позика” максимальний строк пролонгації становить 6 місяців. При цьому пролонгація позики «Розумна позика” можлива не раніше оплати 6-ти чергових щомісячних платежів з початку дії позики.

Максимальна кількість пролонгацій по тій самій позиці – 10 (десять).

Позичальник має оплатити платіж за пролонгацію не пізніше кінцевого дня оплати, зазначеного в заявці на пролонгацію. У протилежному випадку заява на пролонгацію буде автоматично анульовано системою та позика не буде пролонгована. В цьому випадку позичальнику потрібно буде погашати позику відповідно до діючого графіку.

Сума заявки на відстрочку оплати складається з суми комісії за відстрочку оплати та суми поточної заборгованості по процентах за користування позикою до дати пролонгації позики.

Якщо до кінцевого терміну оплати заявки на пролонгацію сума платежу за пролонгацію позики сплачена не в повному об’ємі, заявка на пролонгацію буде автоматично анульована системою на дату кінцевого терміну оплати заявки на пролонгацію. В цьому випадку позичальнику потрібно буде погашати позику відповідно до діючого графіку.

При цьому сума часткової оплати заявки на пролонгацію буде зарахована системою в рахунок погашення заборгованості по позиці.

Сам факт пролонгації позики ніяким чином не впливає на кредитну історію позичальника та його здатність отримати в наступному позики як в системі Loany, так і в інших фінансових установах.

Єдиним негативним наслідком пролонгації позики для позичальника буде те, що після своєчасного погашення пролонгованої позики позичальнику не нараховуються бонуси за своєчасне погашення позики та не збільшується кредитний ліміт для наступних позик.

Якщо ви порушили графік платежів, система Loany фіксує цей факт і, якщо термін прострочення оплати перевищує 5 календарних днів, ви будете зобов’язані додатково заплатити штраф за прострочку оплати в розмірі 15% від суми простроченного зобов’язання. Крім того, сума простроченої заборгованості передається колекторському агентству на 8-й день прострочення оплати для стягнення простроченої заборгованості.

Також інформація про порушення виконання зобов’язань передається до Бюро кредитних історій. Це може негативно вплинути на вашу кредитну історію в майбутньому та здатність отримати позики в системі Loany і інших фінансових установах.

Після погашення позики хоча б із одним порушенням терміну оплати, система Loany не нараховує бонусні бали й не збільшує кредитний ліміт для наступних позик.

Якщо ви не можете погасити позику вчасно, ви можете скористатися послугою пролонгації позики, яка доступна в вашому «Особистому кабінеті».

Якщо ви заплатили більше від суми чергового платежу, сума перевищення оплати автоматично зараховується системою в часткове дострокове погашення основної суми по тілу позики. В цьому випадку система перерахує залишок суми заборгованості й автоматично створить новий графік погашення позики, який з’явиться в вашому Особистому кабінеті. Вас буде проінформовано про це в SMS-повідомленні та листі на електронну пошту.

В наступному проценти за користування позикою система Loany нараховуватиме на зменшену суму залишку боргу по тілу позики.

Якщо позика погашена повністю, залишок суми переплати після повного погашення позики протягом 30 днів з моменту виникнення переплати або автоматично конвертується системою Loany в бонуси або повертається системою на платіжну картку позичальника в залежності від суми переплати.

Позичальник може прискорити повернення суми переплати по позиці, самостійно обравши в Особистому кабінеті в розділі «Бонуси» функцію «перерахувати на карту».

Від обраного позичальником способа оплати (платіжною карткою, через банківський рахунок, готівкою через відділення банку, готівкою в платіжному терміналі, за рахунок бонусів) залежить швидкість зарахування суми оплати в погашення позики. І, відповідно, швидкість відображення суми оплати в «Особистому кабінеті».

Оплата за рахунок накопичених бонусів, за допомогою платіжної картки, готівкою в платіжному терміналі або через Приват24 для фізосіб миттєво відображається в Особистому кабінеті в історії оплат по поточній позиці.

Оплата, здійснена протягом операційного банківського часу через банківський рахунок або готівкою через касу банку зазвичай відображається в Особистому кабінеті в той самий день протягом кількох годин з моменту оплати.

Якщо оплата через банківський рахунок або готівкою через касу банку здійснена після закінчення операційного банківського часу, зазвичай банк перераховує платіж на рахунок Компанії тільки на наступний банківський день. Це необхідно враховувати, особливо, якщо наступний після оплати день приходиться на вихідний або святковий день.

Тривалість операційного банківського часу відрізняється в залежності від конкретного банку.

Несвоєчасне зарахування оплати в рахунок погашення позики може також відбутись з наступних причин:

  • позичальник невірно вказав банківські реквізити отримувача оплати (ТОВ “Київська торгово-інвестиційна компанія”)
  • позичальник не вказав або неправильно вказав в призначенні платежу номер договору позики або свій Ідентифікаційний номер та ПІБ, що унеможливіло ідентифікацію системою отриманого платежу

Тому ми радимо для гарантованого та своєчасного зарахування оплати в погашення позики користуватися трьома способами оплати:

  • оплата за рахунок накопичених бонусів (звичайно, якщо вони є на бонусному рахунку)

  • оплата за допомогою платіжної картки

  • оплата готівкою в платіжному терміналі

  • оплата через Приват24 для фізосіб

 

Система Loany не встановлює обмеження на використання інших платіжних карток позичальника або платіжних карток інших осіб для оплати позики.

Ми не зберігаємо дані платіжних карток в системі Loany, весь процесс оплати здійснюється на сайті платіжної системи LiqPay.

Тому Ви або інший власник картки можете бути абсолютно спокійними за конфіденційність даних платіжної картки, використаної для оплати позики.

Бонуси

Згідно внутрішніх правил бонуси за своєчасне погашення позики не нараховуються у наступних випадках:

  • при погашенні позики, яка була пролонгована

  • при достроковому погашенні позики у строк меньший за мінімальний термін позики, який встановлений системою для відповідного типу позики:

    • 15 днів для «Міттєва позика»

    • 60 днів для «Розумна позика»

Згідно внутрішніх правил система самостійно списує бонуси з бонусного рахунку Позичальника тільки на погашення простроченої заборгованості. Списання здійснюється у перший день виникнення простроченої заборгованості.

Це здійснюється для зменшення або запобігання нарахування штрафу на суму простроченої заборгованості Позичальника.

Інше

У процесі реєстрації в системі Loany всі позичальники зобов’язані пройти процедуру підтвердження номеру мобільного телефону та електронної адреси.

Можливо, хтось без вашого відома скористався вашим номером мобільного телефону або вашою електронною адресою для оформлення позики.
У цьому разі вам потрібно звернутися до служби підтримки клієнтів Loany через онлайн-допомогу на головній сторінці сайту.